Διαχείριση κρίσεων

Η αφοσίωση της Palladian στην εξυπηρέτηση των πελατών της σε περιόδους κρίσης, την καθιστά ξεχωριστή. Βοηθούμε τους πελάτες μας να θωρακίσουν την επιχείρησή τους, να προετοιμαστούν για το χειρότερο σενάριο, να έχουν διαρκώς πρόσβαση σε πλήρη και έγκαιρη ενημέρωση και να αντιδράσουν συντεταγμένα και αποτελεσματικά σε μια ενδεχόμενη κρίση, ούτως ώστε να προστατεύουν και, ιδανικά, να ενισχύσουν τη φήμη τους.

Το φάσμα των υπηρεσιών μας περιλαμβάνει:

  • Αξιολόγηση και ιεράρχηση πιθανών απειλών – αποτίμηση κινδύνων
  • Εκπόνηση / Προσαρμογή των Εγχειριδίων Διαχείρισης Κρίσεων
  • Εκπαίδευση του προσωπικού
  • Media Training
  • Ασκήσεις προσομοίωσης
  • Κατασταλτική Διαχείρισης Κρίσεων
Για λόγους εμπιστευτικότητας, οι πελάτες μας σε τέτοιες περιπτώσεις δεν κατονομάζονται. Πολλές εταιρείες ηγέτιδες έχουν και συνεχίζουν να εμπιστεύονται την ομάδα μας για την προετοιμασία και τη διαχείριση κρίσεων.