Media auditing

Αφορά στην παρακολούθηση και αξιολόγηση των καναλιών επικοινωνίας. Η συστηματική αυτή παρακολούθηση περιλαμβάνει:

α) Τις γενικές τάσεις στα media, όπως για παράδειγμα το προφίλ καναλιών ή των άλλων Μέσων. Σε ένα δυναμικό περιβάλλον αλλαγών, κάποιος πρέπει να ελέγχει συστηματικά ότι χρησιμοποιεί εκείνα τα κανάλια επικοινωνίας στα οποία μετακινείται το κοινό του.

β) Τις ειδικές επιλογές / επιδόσεις σε Target Groups και Μέσα των πελατών μας και των ανταγωνιστών τους, έτσι ώστε να υπάρχει και η ανεξάρτητη από τη διαφημιστική, ουδέτερη ματιά. Όταν το 80% των δαπανών marketing αφορά τα media, τα ποσά είναι ιδιαίτερα μεγάλα και ο συστηματικός έλεγχος της δαπάνης της επένδυσης είναι επιβεβλημένος, τόσο από πλευράς buying, αλλά και από πλευράς σχεδιασμού (planning) και αντιστοίχισης στόχων marketing και πωλήσεων, με καλά προσδιορισμένους στόχους media και περιεχομένου επικοινωνίας.

γ) Τεχνολογίες και σημεία αναφοράς (benchmarks): Η PALLADIAN εισάγει εργαλεία ακριβούς επιστημονικά μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών προώθησης και διαφήμισης, σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα των πωλήσεων. Διεξάγουμε elasticity tests και καταλήγουμε σε προβλέψεις πωλήσεων συσχετισμένων με τα διάφορα σενάρια πολιτικών marketing και πωλήσεων (διαφορικό τιμής κ.λπ.).